Výživa, Pohyb, Zdraví
  

Co s večerním hladem

Jednou za čas se to stane každému. Honí Vás večer „mlsná“ a něco byste si dali. Co s tím?

Existují 3 základní pravidla:

1)    Poslední jídlo je 2,5 až 3 hodiny před spaním. Jestli se týráte už od 17.00, kdy nejíte, je to špatně. Tělo vystavujete zelenina-zdrava-vyzivahladovění. Přestavte si časy jednotlivých jídel tak, aby rozestup mezi jídly byl 2,5 až 3 hodiny a poslední jídlo bylo 2,5 až 3 hodiny před spaním. V případě, že to nevychází na 5 jídel, klidně zařaďte 6. jídlo, tzv. večeři II.

2)    Nezapomeňte pít. Někdy pomůže sklenice vody. Jestli voda nepomohla, něco malého snězte, viz večeře II. Nikdy byste však neměli hladovět.

3)    Pro večeři II konzumujte pouze vhodná jídla, která se neprojeví na váze, ale pomůžou zahnat hlad. Jedná se zejména o: čerstvou zeleninu v téměř neomezeném množství, ½ netučného bílého jogurtu, 2 lžičky sýra cottage, 0,1 l kefír, 1/4 neslazeného tvarohu, 2 plátky libové šunky, 2 krabí tyčinky, kysané zelí.